ggzmkrcc merhabalar öncelikle geçmiş olsun. Geçen haftalar biZde 7 aylık kızımda yaşadık ateş olayını. 3-4 gün sürdü ilaçla düştü ama hep bi sınırdaydı. Acile götürdüğümde boğazı kızarık , ateş düşürücü kullan dedi. Ateşi iki gün normaldi,sonra yine çıkınca bu sefer kendi dr gittik %90 diş diyorum ama kız bebek,idrar testi yapalım dedi ve enfeksiyon çıktı. İnatçı ateşe bakılsa iyi olur isterseniz dr gidin,evet ortalık hastalık kaynıyor ama siz zorlanıyorsunuz