Asilveannesi Kızlar bebeğim 2 aylık su çiçeği çıkardı her yerine yayıldı çok kötü durumda hafifte ateşleniyor . Başına gelen var mı? Ben doktora götürdüm ilaç verdi onu kullanıyorum şuan ne zaman geçer gördükçe içim yanıyor , lütfen cevap verin🙏😭😭😭😭😭
SelinGoktug Canim oncelikle gecmis olsun acil sifalar diliyorum. Ilk oncelikle sakin ol 1 2 haftaya gecer hayirlisi ile dikkatli olman gerekiyor ates devamiligi olabilir
Asilveannesi SelinGoktug teşekkür ederim ama Sakin olamıyorum daha 2 aylık 😢 kimse yok mu basına gelen ????
behay canim ya kim bilir nasil simdi, bende 7aylik hamileyken cikarmisdim, cok sukur bebegim saglikli dogdu, doktorum 100de 90 bebekde karninda su ciceyi oluyor soylemisdi Allah cabucacik saglik versin insAllah🙏🏻