Merhaba benim boynumda duzlesme var ara ara cok agri tutuyor fizik alamadim kızlarımı birakcak kimsede yokdu bende actim youtubeden boyun düzlesme egzersizi yapdim bi fizyoterapistede sordum ilaci vs. Varmii diye egzersiz yapicaksin ama ileride fıtık adayı dikkat etmelisiniz dedi bi dönem çok spor yapdım iyi geldi baya rahatlamistim bide ince yok gibi yastikla yatinca iyi geliyor bana