Bebeğim 13 aylık doğduğundan beri asla geceleri uzun uykusu olmadı. Düzelir diye bekliyorum fakat sanki daha kötüye gidiyor. Gece saat başı uyanıyor ve sürekli sallanmak,biberonla süt içmek istiyor. Çalışıyorum ve çok zorlanıyorum artık psikolojim kaldırmıyor. Bizim gibi olan var mı çare olarak ne önerirsiniz sevgili anneler.