Zelihach anne sütünde ki laktozu sindiremiyor buda ishal yeşil ve gürültülü mukuslu kakaya daha ilerisi bağırsak tahriş olunca kan çıkıyor bizde böyle oldu pek bi tedavisi yok bazı doktorlar laktozsuz mamaya geçiriyor bizim doktorumuz anne sütünü kesme taraftarı değil öncelikle dört buçuk aylık ek gıdaya başlattı bizi bağırsak filorası değişmesi için ve her emme öncesi sütümün önden gelen sulu kısmını sağmamı söyledi laktozlu kısım önden gelen ilk sütte daha fazla arkadan gelen kısımda az bulunuyor.. 🌸 ve 3 güne bebeğim iyi oldu.. kakası da her şeyi düzeldi.. ☺️
Sağmayı bırakıp
relaktaz damla başladım bende canım iki gündür o dolapta durmuyor normal oda sıcaklığında.. doktoruna danışıp alabilirsin her emzirmeden önce 3 damla veriyorum ben.. işe yararsa sağmayı bırakacağım.. ☺️ Yaramazsa devam edeceğim sağmaya..