wakawaka Kızlar bebeğim değişik sesler çıkarıyordu bende onu taklit ettim tabi benim sesim yüksek çıktığı için bi de gözlerimi belerttim komik olur diye ama bebeğim çok korktu ağladı daha sonra ona normal baktığımda yine ağladı ağlama krizine girdi 4 gün önce oldu bu olay çok huzursuz 4 gündür sürekli kucakta. Uykularımız bölünüyor uykuyu reddediyor dalamıyor ağlıyor bu geçer mi ne zaman geçer vicdan azabı çekiyorum oğlumla atamızda ki bağ zedelenir mi 5 ay 8 günlük
Baakpnr- wakawaka gözlerimi belerttim Yaaaaaa o kadar tatlısınız kiiiiiiiiii 💕 gülümseyerek okudum ama kötü olmuş bebiş için ama unutur annesi merak etmeyin belki de o yüzden değildir huzursuzluğu
Aden021222 wakawaka siz onu sürekli kucağınızda kokunuzla baş başa bırakın birazcık güvende olduğunu hissettirin tekrardan güzel güzel bakın sürekli konuşun onunla unutacaktır 😇😇
masumbiranne wakawaka bendede aynısı olmuştu gözümü belerte belerte bir gittim benim oğlan bir korkdu şap dedi vurdu bana baya gece boyu beni istemedi çocuk beni görünce canavar görmüş gibi oluyordu 🤣🤣🤣🤣 çok üzülmüştüm sürekli babasindaydi çünkü sonra sonra unuttu hayır ben kıvırcık saçliyim birde kısada boyu aynaya bir bakdim bütün saçlar elektrik çarpmış gibi karanlıkta ben bile kendimden korkmustum oğlanı hiç düşünemiyorum
Aysunnn65 wakawaka Bende arı gibi vızzzzzz die ses çıkardım bı korktu anlatamam ama bişey olmaz 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 düşünme bu kadar ona güzel sakin ninniler aç Özge Öz die bı kadın anne sesinden ninniler söylüyor onu kısık sesle dinlet kendinde söyle ama yüzüne gülümseyerek sakin bi tonla şarkılar söyle sohbet et alişcak 😂😘 ben bilmeden günde 10 kez korkutuyorm bebişimi 😂
wakawaka Baakpnr- inşallah geçer unutur aklımda kalmaz bu an. Üstüne ablam da aynı şeyi yaptı ertesi gün sanki anlaşmışız gibi yapma abla bak nasıl ağlıyor korkuyor değişik sesler çıkarmayalım dedim. Üst üste olunca iyice korktu ☹️ bebeğim ben uzaylı bi aileye mi geldim diyecek
Baakpnr- wakawaka hahahahahahaha yemin ederim hala gülüyorum kızmayın bana 😂😂😂 gözümde canlandırdım sizin o halinizi , ablanızı ve bebeğinizi 🤣🤣 Allah ta sizi güldürsün vallahi çok Güldümmmm , bir kaç gün böyle sessiz sessiz konuşun 😍
wakawaka Aden021222 öyle yapıyorum yumuşak konuşup sürekli gülüyorum kucak ve meme. İnşallah unutur ve huysuzluğu gider sakin bir bebekti. Teşekkür ederim tavsiyeniz için 🙏🏼
Aden021222 wakawaka korkmuş olması çok normal huzursuzluk yapması da benim bebeğim 25 günlük gazını çıkarmak için sırtına vuruyorum ondan bile korkuyor inanın ben hemen okşuyorum bu sefer sakinleştirmek için ve ise yarıyor sizin bebeğiniz birazcık daha büyük olduğu için unutması zaman alacaktır ama anne kokusuyla unutacaktır 🤗 rica ederim bu arada 🙃
wakawaka masumbiranne ahahahaha yazık ya bu çocuklara bizden çekiyorlar geçiyorsa süper travma olarak kalmasında 🤩
124dorukcum124 Ayyy yorumlara çok güldüm ya bende oğluma gülsün diye değişik sesler çıkartırken eşlik edeyim dedim çocuk neye uğradığını şaşırdı bana bakıp bakıp ağladı çok üzülmüştüm ama geçti bidaha öyle sesler çıkarmadım kendine geldi çocuğum 🤣🤣🤣
wakawaka Aysunnn65 ahahah valla bebişlermizin işi zor bende hayvan seslerini taklit edip öğretecektim ondan daha beter korkar diye şuanlık erteliyorum 😂😂