Minikkartopum benim oğlumda o şekilde uyuyordu ben yavaş yavaş beşiğine alıştırdım ama bebeğinizin iyi halini takip edin iyi bir dönemde olduğu zamanı gündüz mesela kaldır yatır yöntemi ile alıştırabilirsiniz ve ya anne yanı beşiğine yatırıp sizi göreceği şekilde sizde yatagınızdan elini tutarak uyutabilirsiniz biraz zor bir süreç oluyor ama alışıyor bizde sürekli beraber yatıyorduk artık dayanılmaz bir hal almıştı ben alıştırdım beşiğine şükür