Misssitare Bebeğim 3 ay 7 günlük meme reddi yaşıyoruz. Sadece uykuda emiyor. Son 1 aydır böyle. 2. Ayda kilo alımı az olduğu için biberonla mama ya da sağdığım sütü veriyorum. Danışmanlık almalı mıyım yoksa bu geçici bir süreç mi?
Eminecak Misssitare ben 3. Günden almıştım o yardımı ve iyiki aldım diyorum. Birilerinden yardim almak bazen cok iyi geliyor. Etrafımda bebeği olan kaç tane torunu çocuğu olan insan vardi ama danışmanın yardımı kadar kimse yardım edemedi. Sütünün de olduğuna inanıyorsan yardım almanin hiç bir zararı olmaz maddi açıdan zorlamazsa
Vera1810 Misssitare biberon varsa geçmez bence dogum yaptın hastaneye git orda emzirme hemsıresi vardır ondan destek al ücretsiz veriyorlar bu destegı. Bu arada aynı seyı yasadık ve biberonu bıraktım
Vera1810 Misssitare sizi korkutmak istemem bunu yasadım dönemde birçok hemsıre ile görüştüm devletin görevlendirme yaptığı bir hemşirenin dediği bırakamaz sanarsın ama biranda bırakır emmeye dedi ve o korkuyla gıttım iyiki gitmişim dediği seyleri yapmaya gayret etim. Geçti sizinde bizim gibi uzun sürmüş piskolojik olarak çok yoruyor o yüzden evde çekmeyin destek alın inşallah vardır Hemsiresi
Eminecak Misssitare ben tesadüfen çocuk doktorumuza gittigimizde hemsiresinin de emzirmeye danışmanlığı yaptığını öğrendim. Tek günlük yardima 200 lira vermiştim ve bütün gün benimle ilgilenmenin yanında bir hafta süt sağma makinası vermisti sütumun de oylelikle daha da arttığını düşünüyorum. Online pek yardımcı olunabilecegini düşünmüyorum ben