Lyla____ niye okulda zor olsun ki.15 dk mesela bizim tenefusler.ilk zamanlar tenefuste de sagiyordum.simdi sadece ogle arasi sagim yapiyorum 50 dk ogle aras var 20dk sagim yapiyorum.yapmazsaniz sutunuz azalir kesinlikle saglmalisiniz sabahtan okul cikisina kadar cunku cok uzun saatler mastit bile olunur siser gogusler sagmazsaniz da bi zaman sonra malesef azalir