Oglunasikbiranne08 Oğlum 1 ay 22 günlük kızlar. Hep uyandırıp emziriyorum oğlumu 1 buçuk saat arayla. Ama uyuyor oluyor emerken bile uyuyarak emiyor Uykusunu bölmek istemiyorum. Siz ne zaman uyandırmayı bıraktınız acaba ☺️
Bendeanneoldum Oglunasikbiranne08 2 aylığız 40ı çıktından beri uyandrmayı bıraktım kendi acıkınca uyanıyo ozaman emziriyorum kilosuda sağlığıda çok iyi maşallah 🧿
Haribo42 Oglunasikbiranne08 bnce uyandirmamalisin ama hepmi uyuyo masallah biz 16 gunluguz nerdeyse hic uyumuyo gunduz
rileyss Oglunasikbiranne08 ben hiç uyandırmadım, genelde 2-3 saatte bir bebeğim kendi uyanıyordu. ama 3 saati geçtiğinde uyandırıp emzirdim hep
MomEzo Ben hiç uyandırmadm ne zaman isterse o zaman verdim ve 40 çıktı artık onun acıkmasını beklemelisiniz bence✌🏼
Oglunasikbiranne08 Bendeanneoldum maşallah cnm. Bende uyandırmaym artık o zaman ☺️ Bi kere uyandırmadm bakım kaç saat sonra uyanacak diye. 3 saat sonra kendi uyandı emzirdim sonra geri uyudu.
Elifm Sen bilirsin ama emzirme danismanlari 6 aya kadar en geç 3 saatte bir emzirilmesini söylüyor yani bence uykuda da olsa emzir
Oglunasikbiranne08 Haribo42 hep uyumuyor canım. Uyanık olduğu zamanlar oluyor. Ama uyuduğu zaman hep uyandırıp emziriyorum. Artık uyandırmaym bende.
Oglunasikbiranne08 rileyss ben de bi kere uyandırmadm denemek amaçlı. 3 saat sonra kendi uyandı. Normalde 1 buçuk saat arayla emziriyordum. Artık uyandırmaym o zaman bende. 3 saati geçerse kaldırayım sizin gibi
Bendeanneoldum Oglunasikbiranne08 aynen canım ztn kendileride uyansa en fzla uyuduğu 3 buçuk 4 saat oluyo oğlum uyuyan bi bebek değil uyuduğu zamanda hiç uyandırmıyorum ☺️
Okyann Oglunasikbiranne08 uyandırmayın 3 saate kadar bekleyin, 3 saate kadar zaten kendi uyanır. Baktınız uyanmıyor o zaman kaldırıp emzirin. 1.5 saat araya gerek yok çok.