Merhaba anneler 4 aylık oğlum var kundaksiz uyumuyor kundakliyorum ama büyüme ayları artık dönme zamanlari kundağı bırakmak istiyorum nasıl biraktiricam bilmiyorum kundaksiz uyutmaya çalıştığımda ellerinden korkuyor uyanıyor veya uyandığında yüzünü kafasını tirmikliyor nasıl bırakabiliriz bı fikriniz var mı ????