Esilaaa01 Dogumdan sonra PTT basvuru yapılıyormhs Bi miktar para veriyolarmış ne kadar acaba bilen var mı
mucizem_200921 Esilaaa01 doğum parası 300 aldım bi kerelik bde bi kereye mahsus süt parası 273 TL aldım
Salihakabaktan19 Minikannesi9 nasıl alıyoruz süt parasını Benim bebeğim 3 aylık çocuk parası aldık sadece 600 tl
Salihakabaktan19 Minikannesi9 peki şuan bizim SGK gözükmüyor eşim yeni başka Bir işe girdi borcu da vardı ödeyemediği için hastanelerde de bıraz sıkıntı yaşadık yinede alabilir miyim yani bunu SGK yada bağkur yoksa da veriyorlar mı yine de
Seda23Yusuf Salihakabaktan19 vermiyor galiba ben oğlum da almadım çocuk parası aldım sadece 300 TL benimde yoktu