Az önce instagramda gördüm de Bi Dr 1 yaşından sonra gece beslemesi zararlı kesilmesi lazım diyor, kiloyu, gelişimini, hatta diş çürümesine sebep oluyor diye baya Bi sıralanmış maddeleri oğlum 21 aylık 2 ay sonra 2 yaşında olacak acaba kesmelimiyim artık nasıl keserim cici bebe süt içiyor ve bir negatiflik yönüde varki her hafta biberon başlığı alıyoruz 3 4 tane biberon başlıklarını kopartıp atıyor gına geldi anlamıyor durdan, sizler napıyorsunuz kestinizmi besliyormusunuz… (biride yoruma acı oje kullanın demiş, diğer bayanda ben 10 yaşına kadar geceli gündüzlü biberonla da destek verdim kesmeyin demiş aç kalır demiş) sizce napmalıyım