Selamlar. Kızım ilk doğduğunda emmek istemedi, memeyi kavrayamıyordu. Ben de emzirmek için inat ettim. Gebbepinar dan destek aldım. İnstagram dan iletişime geçebilirsiniz. Sorunumuz çözüldü. Bana da arkadaşım önermişti. Çok pozitif ve iletişimi güçlü bir insan. Bu konuda zaten sakinliği korumak çok önemli. Umarım bir an önce sorununuz çözülür 🙏