Ela50nur Kizlar 19 gün oldu doğum yapalı ama hala göğüslerim yara çatlak kaniyo çok zorlanıyor emzirmeye krem kullandim fayda erdi neyapabilirm yardımcı olsanız😥
MutluY_E Ela50nur tahinin üstüne çıkan yağını sürebilirsin canım. Çok geçmiş olsun sabret gececek inşallah
Senazrahmet Ela50nur bende aynı dertten muzdaribim ayva cekirdegiği jeli yaptım aksam olmasını bekliyorum surmek için baya iyi geliyormus sende bi dene istersen
Ela50nur MutluY_E onunda denedim yengem söylemişti biraz iyi etti ama e sürekli bebebmi emziriyom fayda etmiyo acikcasi
merve171214 Ela50nur benim göğsüm patlamıştı göğüs ucum olmadığı için lansinoh göğüs ucu kremi kullanmıştım anında geçirmişti
susariii Ela50nur benim de aynı şekilde olmuştu kanıyordu resmen uçları lansinoh ayva çekirdeği gümüş kapak hiç işe yaramadı ağlayarak emziriyordum sonra bi tane krem buldum trendyoldan o çok iyi geldi gerçekten 1 gecede yumuşattı kabuklar döküldü ve bi daha da olmadı hiç isterseniz kremi bulmaya çalışayım
Ceylan578 Ela50nur Gümüş kapak bana çok iyi gelmişdi kendi sütünüzün göğsünüzde kalmasini sağladığı için iyilestiriyirdu ama hijyenliginie mutlaka dikkat edin kullanırsanız eğer yoksa enfeksiyon kapabilir
susariii Ela50nur mumsy natural Trendyılda da satışı varmış ben kendi sitesinden almıştım biraz pahalı bir ürün açıkçası değer mi diye almıştım ama gerçekten bende bir seferde bile işe yaradı inşallah bir an önce kurtulursunuz siz de o acıyı bilirim rabbim yardımcınız olsun 🙏🏻🙏🏻
Aylintoveannesi Lansinoh krem bir de kendi sütümü sürmüştüm kisa zamanda toparladı. Bir de doğru emzirme pozisyonu cok onemli
Betul3004 Ela50nur denemediğim krem kalmamıştı 2,5 ay ağlayarak emzirdim en son doktora gittim artık ağrıdan kendimi o kadar kasıyordumki vucuduma dağılmaya başlamıştı ağrı fito krem yazdı doktor 3 günde iyileşti keşke en başından doktora gitseymişim dedim