MinikPrensesannesii Asli123 bizde ilk şark yerinde değiliz tekrar tercih yapıp ilk tercihe geldik yine şarka
Asli123 MinikPrensesannesii Şırnak İdil. Çok memnundum. Liseden arkadaşım da vardı. Onunda eşi polisti. Çok güzel geçiyordu günlerm. Tabi burası daha güzel ama bitirirdik en azından kalsaydık
MinikPrensesannesii Asli123 bizde yüksekovadaydık şuan bingöl de ilçedeyiz şükür hem memlekete çok yakın hemde rahat