Hanımlar selammm….
1 yaşında kızım var ilk adım ayakkabısı almak istiyorum ama kafama yatan bişey bulamadım . Öneriniz varmı kullanıp memnun kaldığınız. Marka olarak . Vicco düşünmüştüm ama yorumlar pek olumlu gelmedi alt tabanı yapıştırma olduğu iicn açılmış bı sure sonra .