Hanımlar 2 ay önce normal doğum yaptım ilk 20 gün iyiydim sonrasında her büyük abdestim acılı geçmeye başladı büyük ihtimal makat çatlağı bazen kan geldiği bile oluyor ve dışa doğru et çıkıntısı var bunun için kadın doğuma mı gitmem gerekiyor birde evde şunu yaptım geçti dediğiniz birşey varmı acaba acayip acı verici birşey duramıyorum artık🤦