Lina-20 Kızlar hamilelik ihtimalim yok.kısa bir süredir farkediyorum ara ara sağ karın boşluğumda böyle tekme atar gibi kalp atışı gibi atıyor başına böyle bişey gelen var mı
berenimoooo Lina-20 benimde iki ay kadar önce olmuştu şimdi yok kendiliğinden geçti (benimde hamile kalma ihtimalim yok)
Lina-20 berenimoooo neden oluyo acaba.internete bakarsak herşeyin kötüsünü söylediği için korktum.birde kalp hastasıyım.internette aort anevriması falan yazıyo.Allah korusun ya
berenimoooo Lina-20 bende korkumdan bakmadım bende taşikardi hastasıyım kontrole de gitmedim gitsem iyi olacak o zaman
Lina-20 Selin1234 ama hep aynı yerde atıyo.Doğumdan sonra oldu ara ara atıyo.acaba bağırsaklar yerine mi yerleşiyo gerçi 8 ay oldu şimdiye yerleşmiştir heralde:)
Selin1234 Lina-20 onu tam bilmiyorum göbek dediğinizde olsa kalp atisi diycem ama genelde bagirsak hareketleri o şekilde oluyor