Asyaveannesi04 Feyekum hamilelikten 1 sene önce yaptırılması gerekiyor teminat için aynı sene yaptırılmış olmuyor benim ve bebeğimin var anadolu sigorta çok memnunuz
Wanderlust Feyekum hamile kalmadan en az 3 ay once yapilmasi gerekiyor hamilelikte yapilan tek bir sigorta sirketi var o da sizin ordaki hastanelerde gecerli mi bakmaniz lazim. Ben yaptirmistim dogum oncesinden cok cok memnun kaldim dogum bedavaya gelmis gibi oldu
Elfmte Feyekum ben tamamlayıcı kullanıyodum hep, gebeliği kapsamıyor benim paket, dolayısıyla hastanenin kendi doğum pakedini almıştım herşey içinde muayeneler vs onları da değerlendirebilirsiniz
_annee_ Feyekum ben hamileyken yaptırdım hatta 3 aylık hamileydim. Sompo sigorta. 9 muayene ve doğum vardı içinde. Ben memnun kaldım
Feyekum Asyaveannesi04 1 sene yada 2 4 ay dedi arkadaş sene olarak bekleyemem de bakalım ozellerde iyi oluyor diye biliyom
Feyekum Asyaveannesi04 Anadolu nasıl her ozelde muayene geçerli mi bide 1 sene bekleyecemmi şuan daha hamile değilim de ama düşünüyorum bu aralar nasıl olacak ki
Feyekum Wanderlust baya Bi fiyat oynuyordur aralarında bilmiyorum sa ilk defa yaptircam araştırıyorum bir arkadaşa sordum bakacak fiyatlarına oda gitmişti 15 lira oduyordy sadece
Elfmte Feyekum tamamlayıcıyla doğum ve kadın doğumla ilgili bişeyden gebelik durumunda yararlanamıyosunuz. Hastaneler kendi doğum paketlerini yapıyo ben 10 muayene artı doğum bi gece kalma refakatçi falan filan paketi satın almıştım gittikçe ordan düşüyolar zaten tss kullanmadığınız için onu başka branşlarda değerlendirebilirsiniz mesela hamileyken hastalandım göğüs hastalıklarında kullanmıştım tss
Asyaveannesi04 Feyekum her hastanede geçerli sadece üst segment hastaneler acıbadem ve memorial de geçerli değil ben beykent üni hastane ve medicanaya gidiyorum
Olimbonii Feyekum Hamile kalmadan once 3 ay yaptırılması gerekiyor benim arkadasim sigortaci bisey oldumu ona baktiriyorum bence guzel bisey hastaneye bi girdinmi dunya para veriyosun muaynedi tahlildi bilmem neydi sigorta en azindan daha az hastaneye ödeme yapmiyosun bende 3 ay aylik ogluma yaptırmayı düşünüyorum
Feyekum Olimbonii 1.52 ay sonra hamile kalırsan karşılıyormus ben mesala şimdi yaptırdım 3 ay sonra hamile kaldım olur mu