Kızlar bi haftadır bebeğimin yüzünde egzama tarzı şeyler var öpmektendir dedim ama çoğaldı bu sabah çoğaldığını farkettim ve hemen doktorumuza götürdüm mantar olabilir dedi travazol verdi 3 gün kullansın dedi 3,5 aylık bebek bu kremi kullanabilir mi ki bilemiyorum bayınıza geldi mi ne yapmalıyım bıktım bu cahil insanlardan neden yüzünden öperler ki 🥺