silenceee Bebegım yenidoğdugunda ıkınıyor diye yazmıştı düzenli olarak verdim. saglıkocagı hemsiresi ilk defa duydum falan dedi suan kestim vermeyi hala ıkınıyor. düzenli kullanan var mı yoksa sadece sıkıntıya girdiginde mi veriyorsunuz bir aylık bebegim
Feyzosumunannesi silenceee biogaia kullandım 3. Ayına kadar 20 günlükken baslamıstık 4 kutu bitirdim yanında sab simlelx de kullandım gaz damlası ama bunu cok sancısı oldugunda verdım
silenceee Feyzosumunannesi sab olanı baba 6 saatte bir 10 damla ver dedi ama bende o kadar vermiyorum günde bir kez falan verşyorum
Feyzosumunannesi silenceee bende 2 3 gunde verıyordum sabah aksam 15 damla olarak verdim normalde 3 kez ama ben 2 kez verıyordum
Vrlmr Nbl probiyotik kullanıyorum günde 6 damla sanki gaz sorunumuz biraz hafifledi 40 günlük bebeğim 25 günlükken kullanmaya başladık
silacerenbuldan biogaia kullandik ogluma gunde 5 damla 1 ayliktan 2 ayliga kadar, nurse harveys gaz damlasi(gunde 15 damla) ile beraber cok rahatlatmıştı bizi