13 aylık erkek bebeğim bu atıp kırma tarzında bi davranış değil bu arada.. önüne yemek koyuyorum atti yapıyor atıyor, bana gösteriyor ardından kendi bakıyor. Oyun oynuyoruz atti yapıp koltuğun altına fırlatıyo,beşiğinde ayağa kalkıp beşiğindekileri aşağı fırlatıyor var mı bu durumu yaşayan? Biz mi pekiştirdik acaba normal mi yoksa bu durum merak ediyorum, belki dönem özelliğidir..