Anneciko Bebeğimin üst ön dişleri ayrık 6 aylıkken çıkmıştı şuan 8 aylık üstteki et zamanla yukarı çıkar düzelir diyolar bazı yerlerde böyle olabilir diyo ufak kesi atılıp düzeltilir diyo. Acaba böyle zamanl düzelen varmı yoksa midahale mi ettirmek gerekiyor
Sontvbukucu Anneciko ust dudak bagi vardır canim benim oğlum da öyle bu hafta doktora sorucaz. Cocuk doktoru bisey olmaz dedi bide dis doktoruna sorucaz bakalim.
tavsaninannesi Anneciko dudak bağı olabilir eğer yoksa da zamanla düzeliyor düzelmezse zaten süt dişleri sorun olmaz benim kızımında ayrık çok tatlı duruyor 😊