DarkSwan uyku sıkıntımız benim kız 2 uyku yapior 17 aylık diyebilrim hatat şuan uyutuyrm gece uykusuna geçiş de bugün direncegi tuttu o ayrı sizi anlıyorum zor gerçekten küçükken daha kolay iş yapılıyor bebkle çünkü yuurmedikleri için rahat oluyor hiç bir yeri karistiramiuolar kızım artık dur durağı hiç yok karıştırmayın yer bırakmadı diyim ama ia kısmını genelde kizimla yapiorum bebekken küçükken daha rahattım şuan bir saniye bile oturamıyorum bazı anneler abartıyor o ayrı Bi durumda