Merhaba arkadaslar oğlum 15.5 aylık. Her dedıgımızı anlıyor kendini anlatıyor. Resimleri gösteriyorum cogu resmi tanıyor ve sesleniyor fakat kelimenin tamamını soylemıyor. Mesela balıgın her degısık şeklinde ve renginde balık oldugunu biliyor ve baaa dıye seslenıyor. Eşimin adı doguş boğ dıye seslenıyor babasına. Sizler de aynı durumu yasadınız mı? Sizce normal mı bu durum?