Biogaia 1 haftalıktı sanırım damlattığımda bebeğim hemen kustu bütün içtiği sütü baya kustu , ertesi gün yine verdik bundan mı kusuyor diye evet yine verir vermez kusmaya başladı , acaba çok mu erken verdik şuan gaz sancılarımız var 25 günlük olduk vermeye korkuyoruz yine kusar diye , süt ile beraber mi verilmeliydi ben direkt ağzına damlatmıştım. Bu damla sonrası bebeği kusan var mı ?