momandad_16 Merhaba anneler buzlukta bir miktar sütüm var ama 3 ay oldu çoktan yani miyadı doldu bende banyo suyuna karıştırayım dedim ama süresi geçtiği için bişey olur mu bilemedim bilen var mı
Elika00 momandad_16 kullanmak istemiyorsan banyo suyuna kadıştırabilirain içmeyeceği için birşey olmaz 4-5-6 ay da geçse banyo suyuna koyabilirsin en son temiz suyla durularsın
momandad_16 Aryaveannesi22 atopik dermatiti var banyo suyuna anne sütü karıştırınca faydası oluyormuş bende bi denemek istedim
momandad_16 Elika00 tamam canım sağol deneyeyim bakalım hem çöpe gitmemiş olur sütler hem atopik dermatiti var faydası olur belki
AloneMom momandad_16 Bioderma intensive baume krem iyi geliyor.Benim bebeğimde de olmuştu. Geçenlerde arkadaşımın bebeğinde de vardı oda aynı kremden kullandı hemen geçirdi
momandad_16 AloneMom bioderma kullanıyorum bende o dediğinizi ama yanakları geçmedi benim kuzumun bacakları geçti bacaklarında ve yanaklarında vardı yanakları geçmişti şimdi gene başladı hastalıktan da olabilir bilemiyorum rsv geçiriyor şuanda