Bişey yemek istediğinizde ‘bunun tadını zaten biliyorum’ diye düşünün. Yani zararlı şeyleri hep yediniz zayıflayınca az miktarda yine yersiniz o şekilde düşünün. Bende 2 haftadır diyetteyim akşam yemeğinden sonra canım çok tatlı çekiyor sadece bitki çayı içiyorum. Ha bide 36 beden kot aldım astım odama onu giyeceğim günü hayal edip yemiyorum 😅