Bebeğim 2 ay 27 günlük ataktı gazdı derken hep huzursuzdu zaten ama son 1 haftadır çok iyiydi gazı bitmiştir dedik çok da rahat gazını çıkarıyor zaten gazı yok belli ama bugün sürekli ağlıyor sürekli sürekli… memeyi de kabul etmiyor çoğu zaman ne yapacağımızı şaşırdık 3 gündür kaka yapmıyor bunla alakalı olabilir mi şimdi doktora götürsek 10 güne kadar normal diyecek? Ne olabilir sebebi zaten 20 gün atak dönemiydi geçti diye düşündük