aysee34 Kızlar gebe olduğumu öğrendim eşim askerde haftaya gelecek sizce ona şimdiden askerdeyken nöbet esnasında sürpriz yapmalı mıyım yoksa gelmesini mi bekleyeyim
Ozlembahoz123 aysee34 ben telefonda söylemiştim çok pişman oldum sonra gözündeki sevinci görmek istiyor insan sonra sarılmak falan
Balbeby aysee34 bir tane oğlum var dümdüz hamileyim dedim ikinci bebek olursa oğlumun eline test verip öyle söylerim heralde
Kbse aysee34 görüntülü aramanı tavsiye ederim gelmeden öğrenirse daha iyi olur sanki. Uçarak gelir sana 🥰 eve yetiseyim seni gördü sarılayım çok mutlu gelir yani yanına bence imkanın varsa görüntü ara derim. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🥰