Canpareem Yürüteç ( Örümcek ) kullandınız mı ? Kullandıysanız bir problem yaşadınız mı ? Kaçıncı aylar arasında kullandınız ? Tecrübelerinizi yoruma bırakır mısınız ?
aylinpala Canpareem kullanmadım henüz oğlum küçük ama kullanmayı da düşünmüyorum artısından çok eksisi var çünkü
Snfk Canpareem ben kullandım hiçte bir sıkıntı yaşamadım 1-2 ay kadar kullandım sonra yürümeye başladı. Yürümeye başlayınca hiç koymadım yürütece. 9 aylık yürümeye başladı şuan 2 yaşında.
HamzaTugra Canpareem 2 oğlumda da kullandım 6aylarina yakındı koydugumda gün boyu tutmadım tabi tuvalete giderken yemek yerken gibi kısa sürelerde büyük oğlum 10 aylıktı yürüdü bi sorun sıkıntı yaşamadım küçük oğlum orumcege koydum 15 gün sonra emekleri şuan 8 aylık ve siraliyo destekle kalkıyo bin maşallah bunda da bi sorun yok gözüküyo ilerleyen zamanlarda da bi sorun olacağını sanmıyorum annemde kardeşimle beni koyarmış zamanında bizde de bişey yok
Canpareem Sağlıksız olduğunu ve doktorların önermediğini biliyorum.Ama çocuğum çok çok hareketli asla oturmak istemiyor.Akşama kadar ölüyorum.Sürekli ayakta durmak adım atmak istiyor.Kendi dengesini kuramıyor.Yürümek için erken ama emeklemekte istemiyor.
Poyrazin_annesii Canpareem hyr yaşamadım hatta baya faydası oldu. 7 aylıktan berı tutunup kalkıyor ve koltuktan yana dogru adım atıp ilerliyor. Afım atma konusunda baya yardımcı oldu. İlk adım arabasıda aldm ama onu sevmedı pek