Sedaekrem ben hiç kullanmadım ama uyarmak istedim.yastigina ya da yakasına damlatirsaniz bebeğin bir yerine temas etmemesine çok dikkat edin.ciddi yanık yapabiliyormuş. Şikayet sitelerinde birçok yorum gördüm bununla ilgili o sebeple kullanmadım.cunku benim bebegim çok hareketli gece bile sürekli hareket halinde cesaret edemedim.