Merhaba annelerim, bebeğim 2 ay 4 günlük.
Doğduğundan beri 5-6 kez kendisini kastı 4 ü anakucağında biraz sıkılır gibi oldu birden ellerini yumruk yapıp kendisini sıktı diğer ikisi de bu 4 moms yine anakucağında aynısını yaptı. Gözleri yüzü kızardı. Hani ıkınırsınız ya o şekilde 5-6 saniye sürdü. Bebeklerde karşılaşılan bir durum mudur? 2 aylık b bebek o yerlerden hoşlanmadığında böyle tepki verebilir mi ?