Merhabalar,
Oğlum 4,5 aylık emmesi duzenliydi, bı kaç gündür memeyi reddediyordu. Herhangi sebebi olmadığından doktara gittik herşey normal. Şimdilerde ise 5 dakika kadar emerek gaz oluyor sonrasinda emmeyi bırakıyor. Gazi çıkmasına rağmen devam etmiyor. Sebebi nedir tavsiyesi olan var mı?