leylasnsy kuzenim var endüstri mühendisi 2000 Euro’ya yakın alıyor ama tecrübesiz olduğu için ve ilk işi olduğu için düşükten başladı tecrübe edinip yıllar geçtikçe ve projeye göre daha çok artıyor maaşı tabi vergiye çok kesiliyor evli olmadığı için ama iki senelik vergisini devletten geri alabiliyor 🤭