kalbimegem 6 aylıkken sünnet olduk İzmir sünnet kliniğinde Melih beye ben baya memnun kaldım çok güler yüzlü ilgili siz sormadan o herşeyi detayına kadar anlatıyor fiyatıda makuldü nakit 2500. Yanımızdads estrs bişey götürmedik klasil sokağa çıkarkenki gibi yedek kıyafet ve bez koydum sadece gitmeden 1 saat önce emzirin güzelce 1 tatlı kaşığı calpol içirin birdaha emzirmeyin ve uyutmayın dediler okadar