AyazAslan Merhaba arkadaslar, Bu gece alanyadan adanaya dogru yola cikiyoruz. Iki gundur 9 aylik olan oglum hasta. Oksuruk, hapsirma, ates, burun tikanikligi var. Fitil ve vicks kullandim. Yarin adanada hastaneye goturmek istiyorum, fakat yurtdisindan geldigimiz icin (dugun icin geldik) nereye gidebilicegimizi bilmiyoruz. Ozel tercihimiz. Lutfen onerdiginiz yerleri yazin
PinkyMom ElizErva merhaba bende adanada çocuk dr arayışındayım başkent çocuk hastenesi demişsinsiniz acaba memnun kaldığınız doktor var mı orda
PinkyMom ElizErva kalabalık diyorlar çok sıra bekliyor musunuz Yasemin özkale var benimde aklımda hiç gittiniz mi ona
ElizErva PinkyMom hayır gitmedim evet braz kalabalık ama randevu alıp gidin ben her ay götürüyorum muane ücreti braz fazla ama deger emin ol
ElizErva PinkyMom 235 lira ben sdce cocuk gastroya gdiyorum diğer doktorları bilmiyorum 🤷🏻♀️ Cocuk gastro 235 alıyor digerleri daha uygun
Aslidemir-98 Canım Güzelyalı Hastanesi Rıza Yılmaz. 100 tl muayene ücreti. Mesai saatinin bitmesine rağmen saat akşam 7ye kadar oğlumun kan sonuçlarını bekledi gitmedi çok ilgili bi doktor
PinkyMom Aslidemir-98 canım benim o hastane de farklı bi doktorla kötü anılarım var o yüzden Güzelyalı pek tercihim değil