Kder Kızlar 2 aylık kızımın önce yüzünde isilik çıktı onlar bitti şimdide kızarıklıklar oluyor neden acaba🤔
Cimcimelerinnnesi Kder ayni durumdayiz canim 1 ay 13 gunluk kizim var. 1 hafta once isilik oldu doktora görürdüm tedavi edildi. Simdi de yanaklari ısılık ten biraz büyük kızarıklıklar var . Acaba neden oluyor ozellikle emerken ağlarken daha da kızarıyor .
Tugbaelifumay Kder doktorun öpülmekten kaynaklandığını söylemişti. Bide kolumuza yatıyo ya terliyo emerken oda yapıyo sanırım. Tabi yine de çok yoğunsa doktorunuza gidebilrsnz
eedacinarr Gaz sancısı çekiyorsa sılıntıda oldugu icin kızarması olabilir, isilik türünde şeyler icin sebamed in yüz kremini tavsiye ederim