Serenkrglmz Kızlar hangi mamayı kullanıyorsunuz ? Sma kullandım ama doyurmuyor şuan aptamil kullanıyorum ama daha iyisi var dediğiniz varsa denemek istiyorum kilo alımı pek yok gibi kızımın
MuhendisAnne- Serenkrglmz sma kullanıyordum kilo alımı düşük diye hipp denedim beğenmedi aptamile geçtim şuan onu deniyorum
Deletedmom_62 Serenkrglmz aptamil iyi bence gaz yapmıyorsa degistirmeyin. Ben doğduğundan beri bebelac kullanıyorum bebeğim 4 aylık kilosu persentilde ortalama . Aptamil denedik gaz yapti ama bence aptamil bebelacdan daha kaliteli bir mama içeriği daha zengin
livanurvealpinannesi61 Serenkrglmz 6 cı aydan itibaren bebeklerin ayda 200 gr alması beklenir. Bebeğiniz ayda kaç gr alıyor.