Eftelya_ser evet berbat bi aydı atak olduğunu düşündüm ve aynı şeyleri kızımda da yaşadım benzer süreçteyiz diye düşündüm sonra çok zorlamadım kayınvalidem de gördü hatta telefonlar pişpişler hiçbir şey kâr etmiyordu öylece uyutup sonra dalgınken ya da uyanır uyanmaz emzirdim genelde o kadar çabama rağmen az mı diye düşündüm