Yusufhamza71 Bugun gordum bımde 4 numara kullanıyoruz bız 32 lı paket 52 tl uygun geldı bna ama nasıl ıyımı kötümü bılemedıgım ıcın almadım merak ettım kullanan varmı acaba
Gizemerva Bilmiyorum 1 ay önce almıştım mecburen kullandık kalitesi fena değil ama dediğim gibi kalıbı dar