mimom_1 Kızlar bebeğim gece 11 den sabah 8 e kadar uyumadı sürekli ayakları karnında 13 günlük qliserin kansuk kullanan varmı ve ne kadar verdiniz ?
Asuri mimom_1 merhaba kullandınız mı? Bugün eşim alıp getirecek 4. Güne girdi kızım bugün sancıları var. Sizde işe yaradı mı?
mimom_1 mimom_1 ben kullandım yarım verdim 1 saat icinde etkisini görüceksiniz çok rahatlatıyor benim kızımm kabız olmuştu
mimom_1 Asuri ben kullandım yarım verdim 1 saat icinde etkisini görüceksiniz çok rahatlatıyor benim kızımm kabız olmuştu
mimom_1 Ayakları karnındaysa sürekli gazdan olabilir şuan bebeğim 20’günlük sab simplex gaz damlası rahatlattı 2-3 gündür düzeldi çoçuğum