Merhaba anneler, kızım 4 aydır her ay hasta oluyor anlam veremiyorum artık, gitmediğimiz doktor kalmadı antibiyotik verip gönderiyorlar ama eminim ki alakasız bir yöntem çünkü kızımın ne ateşi ne halsizliği ne huzursuzluğu var sadece hapşırık burun akıntısı var (burun akıntısı yeşil ve kokulu bir şekilde) burun ve geniz tıkanıklığı var, bu tıkanıklar sabah uyanınca öksürük krizi yaşatıyor, gece de nefes alamadığı için boğuluyor gibi olup ağlayarak uyanıyor. Alerjik olabileceğini söylüyorum doktorlar bu düşünceme sıcak bakmıyor,
Kızımın yaşadığı durumu yaşayan anneler var mı aramızda? Nasıl bir yol izliyorsunuz yardımcı olursanız çok sevinirim
Bu ara da kızım 28 aylık