Yusufhamza71 konudan bagimsiz size birsey sormak istiyorum ayni saatte kullanilan dpgum kpntrol hapi kullaniyorum yurtdisinda pldugum icin ismi farkli fakat ben dogumdan kirk gun sonra basladim kanamam bitince ve hala regl olmadim bu normal dedi dpktorlar nedense icim icimi yiyor hic aksatmadan kullaniyorum hergun ve su an dort ay oldu adet olmamam normalmi kprkuma test yapmiyorum normal kan testi olmustum sacim dokuluyor diye doktora gittigimde onda cikardi demi uf okuyunca yine aklima geldi bak