dumeka ayy benimki de solomom baby. Ya şu an küçük olduğu için montu vs yok üşür diye kanguruyla dışarı çıkarmak istemiyorum bilemedim nasıl yaparım? Bir kez daha deneyeyim yarın yenidoğan aparatı ile, geniş bırakıyım cırtını. Bakalım inşallah olur bi şeyler