Tugbaaucarr bende on gün önce uçtum oğlumla, senin gibi çok tedirgindim çünkü ağlak bir bebeğim var. Ağlarsa ne yapacağım dedim ama annemde vardı yanımda. Hiç ağlamadı uyudu hep uyandı emzirdim uçak tam indi başladı ağlamaya 😬 kulaklarından korkmuştum bende ama çok şükür bir şey olmadı, kalkarken inerken emzir veya emzik ver benimki uyuduğu için o anlarda bir şey yapamadım ama dediğim gibi bir şey olmadı