Merhaba temmuzda spiral taktırdım. İlk 3 ay düzensizliğin normal olduğunu soyledi doktor. Nerdeyse 6 ay oldu adetim 10 günü geçiyor ilk ve son günler kanama cok az 5.-6. gun yogunlasiyor. taktirali cok zaman gecti artik duzene oturmasi gerekiyor doktora da gidemedim benzer seyleri yasayan var mi?