Merhaba arkadaşlar beş aylık bebeğimin dün geceden beri ateşi var 38 38.8 fln oluyor bir inip bir çıkıyor. İki farklı hastaneye götürdüm ikiside parol şurup ve ateş düşürücü fitil verdiler. İki defa kulşandım hepsinide. Etkisi ne zaman görülür acaba? Yada yapabilceğim evde bişeyler var mı🥹🥹🥹