Biz de ne yazık ki öyleyiz. Tam toparlanmıştık ki yeniden hasta olduk. Arası on gün sürmedi. Ateşi bugün çıkmadı ama ishali devam ediyor. Diş de çıkarıyor bir yandan. Birinin ucu göründü, diğeri yolda. Dişten mi böyle oldu başka bir sorun daha mı var onu da anlayamadık haliyle. Geçmezse yarın yine hastane yolları görünüyor bakalım çok zor bir süreç, çok yıprandık. Allah hepimize kolaylık versin 🌸